آفتاب
پولاد کیمیایی در نشست خبری فیلم معکوس:

اگر جهان پهلوان تختی اکنون اینجا بود، ناراحت می شد!

اگر جهان پهلوان تختی اکنون اینجا بود، ناراحت می شد!

من با سینما بیگانه نیستم،قطعا رویکرد و روش پدر روی من تاثیر داشته است،اما من سینمای پدر را بومی سازی کرده ام!

به گزارش فاطمه چشمی خبرنگار آفتاب: نشست خبری فیلم معکوس به کارگردانی پولاد کیمیایی در حالی آغاز شد که سانس نمایش این فیلم در روز اول جشنواره بدون اطلاع به کارگردان و عوامل فیلم از ساعت 21 به ساعت 15 تغییر پیدا کرده بود و فیلم غلامرضا تختی جایگزین آن شده بود.
در زمان نمایش فیلم در پردیس سینمای ملت و در جمع اصحاب رسانه هیچ یک از عوامل فیلم حضور نداشتند که این اتفاق نیز در نوع خود کم نظیر است.
پولاد کیمیایی ضمن انتقاد به عملکرد جشنواره و اشتباه رخ داده گفت:فیلم معکوس به خاطر نرسیدن در جدول اکران سینمای اهالی رسانه جای خود را به فیلم تختی داد، در این صورت باید با عوامل هماهنگ می شد .
کیمیایی در ادامه گفت:من با سینما بیگانه نیستم،قطعا رویکرد و روش پدر روی من تاثیر داشته است،اما من سینمای پدر را بومی سازی کرده ام!
پولاد کیمیایی در پایان نشست گفت:این فیلم با پول تمیز و با پول کار و زحمت ساخته شده است،من می دانم چرا خبرنگار در نشست کم آمده است،ما می دانیم پول ها را از کجا می آورید،فیلم ما به هیچ قدرتی وصل نیست،این رفتار عادلانه نیست که فیلمی را از سانس اش خارج کنید و در این صورت فیلم از دست می رود و از دایره رقابت خارج می شود.
شهرام حقیقت دوست،بازیگر این فیلم در گفت و گویی کوتاه گفت:
متاسفانه نتوانستم با تغییر سانس نمایش فیلم را با شما ببینم، پولاد کیمیایی برای این فیلم روش سختی را انتخاب کرد ولی انگیزه بالایی که داشت باعث شد ما هم برای او از جان مایه گذاشتیم و می خواهیم نتیجه آن را ببینیم.


کد N2075819

وبگردی